« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Pracownik samorządowy jednostek budżetowych gminy Sosnowiec – MZUK, MOSIR oraz MZZL: charakterystyka kadr pod względem statystycznym, rotacja zatrudnienia, potrzeby kadrowe, poziom wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk na tle innych miast, pracownicy niepełnosprawni.

3. Kontrola inwestycji pn. „Montaż/instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w gminie Sosnowiec etap II”.

4. Przyjęcie protokołu kontrolnego z zaległej kontroli z II półrocza 2021 r. dot. przeprowadzania procedury konkursowej na dyrektorów sosnowieckich placówek oświatowych pod kątem obowiązujących procedur oraz przepisów w latach 2019 - 2021.

5. Zgłaszanie propozycji do planu pracy komisji na II półrocze 2022 r.

6. Sprawy bieżące.

« Powrót do strony głównej