« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

1) Zdjęcie z porządku obrad na wniosek Prezydenta Miasta Sosnowca punktu 11 pt.: „Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania statutu Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Sosnowcu (druk nr 1262)”.

3. Informacje:

1) Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach Rady w okresie międzysesyjnym.

2) Informacja Prezydenta Miasta o pracy w okresie międzysesyjnym.

3) Pytania i uwagi radnych do informacji Przewodniczącej Rady o pracy Rady oraz sprawozdania Prezydenta Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu udzielonej bonifikaty (druk nr 1259).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego na dzierżawę na okres od dnia 31.07.2023 roku do dnia 31.12.2031 roku nieruchomości położonej w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego (druk nr 1271).

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania statutu Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Sosnowcu (druk nr 1262).

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach informacji o kandydatach na ławników Sądu Rejonowego w Sosnowcu i Sądu Okręgowego w Sosnowcu w wyborach ławników na kadencję 2024-2027 (druk nr 1266).

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku (Dane osobowe zostały wyłączone zgodnie z art. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej) z dnia 27 kwietnia 2023 r. dotyczącego upamiętnienia postaci ks. dr Adama Śmigielskiego w Parku Sieleckim (druk nr 1264).

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 23.03.2023 r. na działalność Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (druk nr 1267).

17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie skargi mieszkańca z dnia 02.06.2023 roku (druk nr 1268).

18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wniosku mieszkańca z dnia 26.05.2023 roku (druk nr 1269).

19. Zapytania, wnioski i interpelacje.

20. Komunikaty.

21. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej